Belgradda Konforlu Bir Konaklama: Jump Inn Hotel Belgrade

Takip edin ve Paylaşın

Saynur (benimdiyetyemeklerim.com) ile Belgrad’a doğru yola çıkmadan önce aklımızda olan sorulardan bir tanesi de “Belgradda Nerede Kalınır” idi. Kısa bir araştırma sonrası Jump Inn Hotel Belgrade ismine rastladık. İnternet üzerinde oldukça olumlu geri bildirimler olduğunu görünce neden burada kalmıyoruz dedik ve rezervasyonumuzu yaptırdık.

belgradda nerede kalınır 3

Belgradda Nerede Kalınır

Jump Inn Hotel Belgrade

Lokasyon

Jump Inn Hotel Belgrade, lokasyon olarak Belgrad’ın merkezinde. Sadece otele ulaşım değil, otelden şehrin diğer noktalarına da ulaşmak oldukça kolay. Şehrin en turistik bölgelerine otelden yürüyerek ulaşmak mümkün. Bu arada havaalanından otele gelmek için A1 numaralı otobüse binip merkez “Tren Garı”nda inmeniz ve buradan 5 dk. yürümeniz yeterli.

Otelin tam yerini görmek için tıklayın

belgradda nerede kalınır 5

Jump Inn Hotel Belgrade

Odalar

Jump Inn Hotel Belgrade tam bir şehir oteli. Şehir otellerinin tasarımlarında konfora pek önem verilmediğine daha önce defalarca şahit olmuştum. Ne mutlu ki Jump Inn Belgrade Hotel odalarının konforlu olmasına önem vermiş.

belgradda nerede kalınır

belgradda nerede kalinir 9

Odanın tüm dekorasyonu ferah ve iç açıcı olması düşünülerek yapılmış. Kullanılan renklerden mobilyalara kadar her şey büyük titizlikle seçilmiş. Yüksek tavanı ve bir duvarın tamamen ayna ile kaplanmış olması sebebiyle odamız bir hayli geniş bir ambiyansa sahipti. Odadaki tüm malzemelerin temiz ve çalışır durumda olması da dikkatimizden kaçmamıştı. Ferah, temiz ve kullanışlı olmalarıyla sebebiyle Jump Inn Belgrade Hotel’in odaları bizden geçer not aldı ✌️

belgradda otel belgradda otel 2

Kahvaltı

Otelde konakladığımız gecenin ertesi sabahında oldukça aç bir şekilde soluğu otelin kahvaltı bölümünde aldık. Açıkçası kahvaltısını merak ediyorduk. Acaba Avrupa’daki birçok otelde gördüğümüz sıradan kahvaltıyla mı karşılaşacaktık, yoksa şöyle geniş bir mönüyle mi güne başlayacaktık? Aklımızda bu çılgın sorularla kahvaltıya indik.

belgradda nerede kalınır 4

Otelin kahvaltısı hem lezzet hem de çeşitlilik anlamında oldukça tatminkardı. İster hafif isterseniz geniş bir kahvaltıyla güne başlayın, otelin sunduğu kahvaltı sizi memnun edecektir. Biz kendimize soğuk ve sıcaklardan oluşan geniş bir masa kurduk. Malum gün uzundu ve daha gezecek yerler vardı. O yüzden sağlam bir kahvaltıyı tercih etmiştik. Sonuçta yediklerimiz bizi bir hayli mutlu etmiş olacak ki kahvaltı salonunda planladığımızdan daha uzun bir süre geçirdik😉

belgradda nerede kalınır 2

Hizmet

Kim ne derse desin, bir oteli bir sonraki seyahatinizde tekrar tercih edilebilir kılan özellik personelin size karşı olan tavırlarıdır. Bu anlamda Jump Inn Hotel Belgrade oldukça tatmin edici bir hotel.

Biz otele giriş yaptığımız andan itibaren tüm personel bizimle yakından ilgilendi. Tüm sorularımıza ilgiyle cevap verip bizimle iletişimde her zaman güler yüzlü idiler. Bu sayede biz de otelde konakladığımız süre boyunca kendimizi özel bir misafir olarak hissettik.

belgradda nerede kalınır 1

Bu arada otelin resepsiyon bölümünde çalışan personelin şehir ile ilgili derin bir bilgiye sahip olduğunu söylemeliyim. Restoran, kafe, yürüyüş rotası gibi şehirle ilgili tüm sorularımıza ilgi ve alakayla cevap verdiler. İşlerinde oldukça iyiler ✌️

SONUÇ

Sonuç olarak, Jump Inn Hotel Belgrade gerek lokasyonu, gerek konforu, gerekse sunduğu kaliteli hizmetle gönül rahatlığıyla tercih edilebilecek bir otel. Belgradda nerede kalınır sorusuna Jump Inn Hotel Belgrade ile verdiğimiz cevaptan biz oldukça memnun kaldık, size de tavsiye ederiz 🙂

This post is also available in: İngilizce